Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad i sprawdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady.
4.
Informacja z działalności w okresie międzysesyjnym Burmistrza, Przewodniczącego Rady.
a)
w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy i Miasta Raszków z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025,
b)
w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Filialnej w Grudzielcu
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego z operatorem publicznego transportu zbiorowego,
d)
w sprawie: powierzenia Burmistrzowi Gminy i Miasta Raszków uprawnień do ustalania cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
e)
w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych,
f)
w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie i Miastu Raszków lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organów do tego uprawnionych,
g)
w sprawie zmian budżetu na 2024 rok,
h)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Raszków,
i)
w sprawie uznania petycji za zasługującą na uwzględnienie.
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy i Miasta Raszków za rok szkolny 2023/2024.
8.
Analiza złożonych oświadczeń majątkowych za 2023 rok.
9.
Odpowiedzi na interpelacje.