Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad i sprawdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XVIII sesji Rady.
4.
Informacja z działalności w okresie międzysesyjnym Burmistrza, Przewodniczącego Rady.
a)
w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu,
b)
w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych na terenie Gminy i Miasta Raszków,
c)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
d)
w sprawie: ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Burmistrza Gminy i Miasta Raszków,
e)
w sprawie zmian budżetu na 2025 rok,
f)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Raszków,
g)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy i Miasta Raszków.
7.
Odpowiedzi na interpelacje.