Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i sprawdzenie quorum.
2.
Ustalenie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4.
Zaopiniowanie następujących projektów uchwał:
a)
w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu;
b)
w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych na terenie Gminy i Miasta Raszków;
c)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
d)
w sprawie: ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Burmistrza Gminy i Miasta Raszków;
e)
w sprawie zmian budżetu na 2025 rok;
f)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Raszków;
g)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy i Miasta Raszków.
6.
Zamknięcie posiedzenia.